- Over ons
- Algemene voorwaarden
- Onze markten
- Privacy Policy
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren
- Klantenservice
Veel gestelde vragen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het mogelijk om online een bestelling te plaatsen en af te rekenen om deze vervolgens bij ons op te komen halen of op een van de weekmarkten. Houd er wel rekening mee dat niet alle producten bij ons op voorraad zijn.
Passen er producten door de brievenbus?
Sommige van onze producten zoals theeën en kruiden passen door de brievenbus, dit wordt automatisch berekend, en als het mogelijk is zijn er lagere verzendkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling alsnog betalen?
Als je betaling niet gelijk de eerste keer lukt kan je deze alsnog eenvoudig betalen. De bestelling en de producten blijven 24 uur voor je gereserveerd. Als je inlogt kan je in "Mijn account" je bestelling opzoeken betalen. Je ontvangt ook altijd een betalingslink van Mollie waarmee je de bestelling alsnog kunt betalen.
Waarom krijg ik geen bevestigingsmail?
We versturen altijd een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van je betaling.
1. Controleer of onze email in je spambox terecht is gekomen. Om te voorkomen dat onze emails in je spam-box komen, kan je ons emailadres als contact toevoegen in het adresboek van je emailprogramma.
2. Je hebt bij het invoeren van je klantgegevens een tikfout gemaakt in je e-mailadres. Als je ons het juiste emailadres mailt, dan sturen we je de bevestiging en Track&Trace informatie alsnog toe.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De verwachte levertijd van een pakket, verstuurd binnen Nederland, is 1 tot 3 werkdagen
Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Nederland
- Bij bestellingen onder € 35,- bedragen de bezorgkosten (binnen Nederland) € 5,80
- Bij kleine bestellingen van kruiden of theeën en het past in een brievenbuspakket
bedragen de bezorgkosten € 4,40
België / Duitsland
- Bij bestellingen onder € 35,- voor België en Duitsland bedragen de bezorgkosten € 9,95
Laat een reactie achter
Vitabron.nl beantwoordt graag uw vragen. Wilt u informatie over onze producten of heeft u vragen, klachten of opmerkingen over een bestelling? Bel, mail, of vul het formulier in. Dan nemen we zo snel mogelijk contact met u op.
Zelf regelen
Vitabron
Ravelijn 52
3905NV Veenendaal
Nederland
BTW NL816914679B01
KVK 30216701
Bank NL62RABO 0123 684 706